Øvelser: definition, load bestyrelser

sportatletisk.dk
sportatletisk.dk

Øvelse – et sæt af særlige teknikker, der påvirker visse områder af kroppen, muskler, organer og deres grupper.

Ud over generel stress, er det nyttigt at tildele specifik uddannelse at udarbejde specifikke dele af kroppens muskler. Hvis du generelt er tilfredse med deres krop proportioner, betaler omtrent lige opmærksom på hænder, ben og pressen. Hvis du ønsker at justere ethvert område – være engageret i det i øvrigt ikke glemme at være opmærksom på resten af ​​kroppen.

Glem ikke om en gradvis stigning i belastningen. Nøgternt vurdere deres styrke. Vælg 10, højst 15 øvelser for de tilsvarende dele af kroppen, når hans personlige kompleks . Og når du ønsker at lære og ændre, være i stand til at opgradere den komplekse på bekostning af de resterende øvelser.

Først og fremmest, at arbejde ved skrivebordet eller på maskinen, så prøv at vælge den rigtige position, og hvis det er svært at finde en mulighed for fra tid til anden for at ændre det.

Hvilken stilling kan betragtes korrekt? Hvis du sidder, skal du sørge for at sætte din vægt på ryggen af ​​en stol for at lette presset på rygmusklerne. Sædet af stolen skal være fast, dens højde – ikke overstiger længden af ​​underbenet. Lave mennesker, der arbejder på en stol over det sædvanlige, er det nyttigt at sætte under benene lidt afføring. Ryglænet af stolen skal være på niveau med vingerne. Tabellen højde bør være sådan, at skulderåget hang frit, og kroppen ikke læne sig frem. Funktionaliteten kan ikke unødigt vippe hovedet. Afstanden fra øjnene til emnet under overvejelse – 30 – 35 cm.

De fleste mennesker ved, at motion – det er en del af en sund livsstil. I de seneste årtier er antallet af mennesker, der regelmæssigt er involveret i sport steget, er det stadig en masse mennesker betale lidt opmærksomhed på fysisk træning. For eksempel kun 1 ud af 5 kvinder og 1 ud af 3 mænd bære en tilstrækkelig mængde af motion, som hjælper med at beskytte mod koronararteriesygdom. Sport er med til at bevare den fysiske og mentale sundhed, har en positiv effekt på luftvejene, hjerte, og bevægeapparatet.
Regelmæssig motion kan reducere risikoen for kronisk sygdom, forlænge livet, forbedre livskvaliteten for de kommende år. Når motion bliver en del af hverdagen, bliver det meget lettere at udføre almindelige opgaver, såsom shopping, gå på trapper, havearbejde og husarbejde. Ud over disse indlysende fordele til den fysiske tilstand, regelmæssig motion og forbedret psykisk velbefindende. Sund vane at spille sport med andre mennesker kan hjælpe dig med at finde nye venner.

Flere daglige tips:

1. Sid på en fitball i stedet for en stol. Dette vil styrke maven, ryggen og forbedre din kropsholdning.

2. Få masser af gang:

  • Klatre til fods, i stedet for elevatoren;
  • Gå gennem en stopper mindre og gå til fods;
  • Brug enhver lejlighed til at komme op fra stolen og strække benene (for eksempel under et telefonopkald).

3. Må ikke daske! Sørg for at din ryg er lige.

Skriv et svar

Udfyld dine oplysninger nedenfor eller klik på et ikon for at logge ind:

WordPress.com Logo

Du kommenterer med din WordPress.com konto. Log Out / Skift )

Twitter picture

Du kommenterer med din Twitter konto. Log Out / Skift )

Facebook photo

Du kommenterer med din Facebook konto. Log Out / Skift )

Google+ photo

Du kommenterer med din Google+ konto. Log Out / Skift )

Connecting to %s