Den stadigt vigtige rolle atletik i skoler

Den stadigt vigtige rolle atletik i skoler

Jeg tror på sportens magt. Jeg har oplevet det første hånd. Atletik har spillet en vigtig rolle i mit personlige liv og modtager i det mindste delvis kredit for at få mig til hvor jeg er i dag. Jeg var en under gennemsnittet tredje baseman på min high school baseball team. Jeg var ikke engang tæt på at være god nok til at spille på noget andet niveau, men oplevelsen af ​​at deltage i gymnasiet atletik gav mig væsentlige livskvalifikationer som selvdisciplin og teamwork.

Atletik var og fortsætter med at være en passion for mig. Jeg har været i stand til at opleve atletik i skolerne som en spiller, en fan, en lærer, en træner, en forælder og som hovedstol. At se det fra alle disse perspektiver har givet mig mulighed for at se både det gode og det dårlige. Der er bestemte negative komponenter af atletik i skolerne. Men værdien af ​​atletik i skolerne er betydelig og kan ikke overses. Det har en dybtgående indflydelse på enkeltpersoner, skolen som helhed og samfundet.

Atletik er kraftig og transcendent. Det kan bryde huller, bringe folk med relativt ingenting til fælles sammen, og giver mange deltagere utrolige, livsændrende muligheder. Her undersøger vi flere af de vigtigste fordele ved at have et veletableret, vellykket atletikprogram i din skole.

Meget få indser denne drøm, men det betyder ikke, at atletik ikke kan give dig andre meningsfulde muligheder. De øverste tier atleter modtager ofte et stipendium til at gå på college og fortsætte deres atletiske karriere. For mange kan dette være deres eneste mulighed for at gå på college. Denne mulighed, hvis den udnyttes, kan ændre sig i livet.

For de fleste er gymnasiet den sidste gang, de vil deltage i organiseret atletik som spiller. Der er dog stadig andre muligheder, der kan opstå på grund af deres deltagelse i og lidenskab for skolens atletik. Coaching er en fantastisk måde at være involveret i atletik. Mange succesfulde trænere var gennemsnitlige high school spillere med både en passion og forståelse for hvordan spillet blev spillet, men uden det individuelle talent, der var nødvendigt for at lykkes på næste niveau.

Atletik kan også give muligheder gennem relationer. I en holdesport er spillerne typisk tæt på hinanden. Disse forhold kan spænde over hele levetiden. At forbinde kan give dig et job eller investeringsmulighed. Det kan simpelthen give dig livslange venner, der har din ryg i enhver situation.

Skriv et svar

